Saturday, May 14, 2011

Melaka bersama kazen aku
 yg ngekk nie..haha

Hahaha..Memang besh larh rase nye time g melake aritu..hah..nie name dea mimie..dea nie kazen aku yang palling aku rapat..aritu dea ajak aku g melake ..kekonon nye na g karnival pendidikan..At first dea plan na g melake naik kete..dea yg drive..at last...naik bas jgakk..sbb ramai yg ta bg pegi naik kete..hahha..almaklum jekk org tua mmg berfikiran jauh...hehehe...kart melake ite org stay dekat rumah mkcik kazen aku nie..kart bukit katil..wahhhh..mmg beshh larhh..agy2 makcik dea nie sporting..ite org pnggil dea mak andak..hehe..siyesly..mmg mkcik dea nie sporting abis..hehe..time ite org smpai melake aritu malam..so smpai jek dea bwak g mkn...perhhh mmg lapar gile time
ue..hehe..naseb dea bwak g mkn..law ta leh mati jap kelaparan kan..hehe..then pagi tuh..mak andak dea n cik jamil laki dea..bwak ite org g jinho..hah..kowg tawu ke ape jinho tuh..ta tawu kan..hehe..jinho tuh cm electrostatik..name kampung nye..wakaka..g current badann..hahaha..tp mmg syokk larhh..hehe..hah..nie gmba time sblom nk current badan..ni larhh mimie nye..hehe





Hah..time nie kart current badan yg aku akap tuh..hehe

Lepas da pegi current badan tuh..ite org g breakfast dekat2 nan mitc..so tat senang kite org nak g karnival pndidikan ue..hehe..at first mak andak akap dea na anta ite org jek then dea balek last2 dea teman terus kite org..hehe..sblom g breakfast td dea singgah dlu kart utem sebab na amek ank dea..stdy kart sne da cuti sem..nme dea adib tua setaun jek dripda aku..perhhh pendiam giler..laen drpda mak bapak dea..ehehe..siyes kelaka..hee..then lepas g mitc karnival pndidikan ue..ite org blek dlu..sejuk2 kan badan..wakakaka..then ite org truskan lagi perjalanan..cewahhh..hehe..g jlan2 kart pahlwan mall mahkota mall..hehe..perhhh sumpahh penat..tp yg beshhnye bykk sells kart situ..perhh iteorg nie ape g rambang mata larhh dibuatnye..mcm2 bju jgak ite org beli..yg beshhnye kart pdi larhh byk giler sells..hehe..then jalan2 amek2 gamba..penat giler..

Haha..time try baju kart
fitting room..gilerkan..
 
Hahahhaa..tapi last sekali ..g melake nan mimie kali nie mmg beshh larhh..totally..beshh..tapi yg menyedihkan nye ialah..time ari jumaat ue 6.5.2011 kan tarikh upu keluar...malangnye..aku nan mimie ta dapat mane2 tawaran..sumpahh mase tuhh..aku menangis terok giler..sampai bengkak mate aku dibuatnye..mane tak nye..time ue mmg aku ase frusst giler...giler pnye frust ..org pertame aku tepon ialah kakaid..then tepon dea nanes2...tah ta tawu nape aku leh jadi cmni frust..n malam tuhh kite org balek nek bas kul 8.30 malam then sampai kul 10.30 malam..ase sekejap jekk..tapi ini lahhh yg kite org wat selama 3 arii..act byk lagii..tapi aku malas nak taipp..wakakkaka..bye..hehe
Aku pon tak tawu ape
motif amek gmba kart sinie..wakaka




No comments:

Post a Comment