Sunday, May 15, 2011

SELAMAT HARI IBU..MAMA..

Dapat tak kowg bayang kan..kalau tak ade mak kart dunia nie...aku rase kalau larhh aku tak de mama..dunia aku msti sntiase berada dalam kegelapan..mane tak nye..dea larhh tmpat aku mintak segalanye..tmpat aku bermanje ..tempat aku ketawe...tempat aku gembira..tempat aku sedih..senang cite...aku rela pergi dahulu daripada mama tinggalkan aku dahulu...aku ase aku tak boleh hidop kalau mama tinggalkan aku dulu..tapi segalanye tuhan yg rancang kite sebagai hamba-Nya..hanye mampu meminta dan berdoa yg terbaik sahaje..hehe..hari tuhh ari ibu..aku bawak mama g makan kart mk jek..aku blnje ..kakaid pulak belikan kek aiskrim..hahaha...nak upload gmba...apesall tahh ta bolehh..hehe..next time aku upload oke..haha..tp siyes...appreciate larhh ibu2 anda sebelom trlambat...hehe

No comments:

Post a Comment