Sunday, May 1, 2011

pengalaman bekerja


Hahaha..mesti kowg tertnye2 kan sape pompuan cine nie..hehe..hah..nie aku na bg tawu larhh nie..hihi...hah..dea nie larhh yg ganti tmpat keje aku sepeninggalan aku ..haha..dea nie bese jek..law ngok dpn2 ta lah cantek sgt..haha..jujur plak kan..hee..tp tu larhh kebenarnye..bese larhh kapir laknat kan..hee.aku nan elly slalu pnggil cm tuh...ta tawu larh nape..mybe sbb dea org kapir owt..haha..tp mmg tol la..dea if joking mmg beshh tp cm siot jek joking dea.aku ta bpe na suke arhh nan dea nie..kirenye dpn dea jek larhh aku pure2 oke..padahall..errr...aku layan kan jek..hehe..dea ade fb..name dea teo li yih..tp dea soh owg pnggil dea serene..geli kan..tah pape jekk larhh..lantak kaw larhh..yg pntg aku bhgia nan idop aku...keje aku mmg senang..gji pon masyukk...tp aku ase ta selese la keje kart situ..cm ta bebas...tahh..mybe sbb aku first time keje owt..tu yg ase cm tu..nyway..ini lah pnglamn petma aku bekerja..haha..

No comments:

Post a Comment