Sunday, May 1, 2011

Hari terakhir

Hari neyh ..1st May 2011..Aku da pon remove dea dari skype..num hp dea pon aku da delte..dgn harapan aku takan lagi engt kart dea...aku harap aku boleh stat new life wihout any pain..aku mmg syg dea cinta dea yg teramat sngt..tp biler sume nie jadi..mungkin..ini lah takdir aku sebelum aku benar2 memiliki cinta yg sejati...aku tawu tuhan lebih mengetahui ape yg terbaik tuk diri aku tuk hidup aku..tuk cinta aku..aku selalu berdoa...andai dea mmg jodoh aku...satukan ati aku dgn ati dea..dan aku percaye..jika kami mmg ade jodoh pasti takan ke mane walau aku dlete num n rmve dea dri skype..dan..aku harap aku akan lebih tabah tuk hadapi sume nie..dea larhh cinta pertame aku..dan dea jgak telah sedarkan aku yg cinta itu sbnrnye wujud..dea jgak telah sedarkan aku yg kita sbg mnusia sgt memerlukan cinta...tp kenape dea jgak mnbuatkan aku rase kcewe yg teramat sgt..inilah mnusia..bila suda miliki ape yg dikehendaki pastinye dgn mudah dea membuang begitu sahje spertinye tade erti langsong..

No comments:

Post a Comment